Mensen zijn op zoek naar vrijheid maar ook naar verbondenheid. Of het nu gaat om winkelend publiek, medewerkers op kantoor of gasten in de horeca; ze zoeken verrassing en avontuur maar ook zekerheid en geborgenheid. Mensen zoeken een omgeving die leeft, die energie geeft en tegelijkertijd een plek die rust en ruimte biedt. Heel vaak gaat het om en/en, om spannende combinaties. Zakelijk én huiselijk. Prettig én praktisch. Puur én sierlijk. Hart en hoofd.

Gevoelvol en doordacht
Als ervaren senior designer hou ik ervan om al die ogenschijnlijke tegenstellingen, of misschien kan ik ze beter contrasten noemen, samen te brengen voor jouw formule, je merk, medewerkers of gasten. Ik doe dat strategisch vanuit het concept en pragmatisch in de realisatie. Gevoelvol en doordacht. Effectief en efficiënt.

Liefde voor het vak
Wat ik , als expert in retail-office– en hospitality-design, belangrijk vind in de relatie met mijn opdrachtgevers? Gelijkwaardigheid. Ieder vanuit onze eigen rol en expertise. Inhoudelijk betrokken en met liefde voor het vak. Ik geloof dat je in dat proces verder komt op inhoud dan op ego.

Karakter en eigenheid
Door samen sterke concepten te ontwikkelen krijgt ruimte richting en inhoud vorm. Sterker nog: ruimte krijgt karakter en eigenheid. Merken worden gezien en mensen voelen zich gehoord om prettig te winkelen, lekker te werken, elkaar te ontmoeten of gezellig te ontspannen. Ruimte wordt merkbeleving. Ik hou ervan om ruimte betekenis te geven en betekenis waarde.