HEMA mode is de basis voor een goed gevoel
Bij DESARC ontwikkelden we de retailformule voor HEMA mode: fris, nuchter, eenvoudig en duidelijk.
Dominante (verpakte) basicblokken + overtuigende, inspirerende basic fashionwerelden vormen samen de HEMA mode wereld.

Met meubels die speciaal ontworpen en gemaakt zijn om het product tot zijn recht te laten komen. De verpakte basics zijn hier de held, die de vrouwelijke HEMA-klant verleidt. Boodschap: ‘Bij HEMA vind je elke dag de beste basics’

Naast de verpakte basics bracht HEMA een nieuwe serie ‘modische basics’. We ontwierpen voor de presentatie hiervan een wand en een modeveld.
De klant ziet hier direct het model en de beschikbare kleuren. Ook de wand vol modeproducten, van vloer tot plafond en op kleur gerangschikt, laat zien: de focus ligt op eenvoud, prijs en beschikbaarheid.

In het NIEUW-eiland is in één oogopslag zichtbaar voor de klant welke combinatiemogelijkheden er zijn.

Mijn rol:
–    Conceptvorming.
–    Ontwerp.
–    Klantcontact en presentaties.

Fotografie: Sjoerd van der Hucht